زمانی که مسعود نصرتی» شهردار رشت بود، ۳ پل عابر پیاده در بلوار معصوم خمینی(ره)، مثال مفتح و خیابان کوچک رشتیان رشت باز کردن شد که تاریخ آن مربوط بوسیله خرداد سال ۹۷ است. قبل از این یعنی زمان مدیریت شهردار سابق رشت یعنی محمدعلی مدلل گام»، شورای چهارم رشت مرحله داده بود تا ۴۸ پل هوایی با حیثیت ۲۷ میلیارد تومانی (هر پل ۶۰۰ میلیون تومان بوسیله نرخ آن زمان) داخل دستور کار معاونت حمل ونقل ریلی و امور زیربنایی شهرداری رشت فراغت بگیرد. قبل از آن دوره، ۱۷ پل هوایی در رشت ایجاد شد اما نحوه امر پل رهرو پیاده داخل ماه و سال های پیش رو مورد انتقاد شورای ایالت استراحت گرفت.

پس از آن تشکیل شورای پنجم و اختلافات پهلو روال شهردار رشت و نداشتن شهردار به مدت یک سال، موجب بوسیله حاشیه نویسی روبیدن بسیاری از طرح ها و پروژه ها شد. یکی از آنها همین پل های عابر پیاده بود. هنگام ۲ سال گذشته فرامرز جمشیدپور» کمک وقتِ حمل ونقل شهرداری تو گفت وگو با همشهری از ساخت این پل ها تو مناطق پر سرگذشت وقوف داده بود که مکانیزه و دارای آسانسور بودند.

حالا ۴ سال از فاتحه به فرمان ساخت این پل ها از سوی پیمانکار مدخل خصوصی می گذرد، ولی فقط تعداد قدری از آنها ساخته شده اند. سال قبل تا اینکه بسیاری از مصالح و آهن آلات برای ساخت این پل ها درون جا های پیش دماغ شده توسط پیمانکار داخل کنار خیابان ریخته شده بودند که با اعتراض شورای ولایت جمع آوری شدند. هدف این حیات درون زمان شهرداری نصرتی ۸ پل رهرو پیاده جدید باریک شود و پروژه های مربوط به پیدایش پل های رهرو پیاده قبلی نیز تا ته سال ۹۷ بوسیله اتمام برسد، اما چنین نشد. کسی سراسیمه عابران تراشیدن

با این حال نبود پل های عابر پیاده تو فدایی مناطق رشت سبب شده بسیاری از شهروندان زنهار جانی خویشتن و فرزندانشان را در معرض تهدید ببینند. گاهی از برزن های مختلف رشت خبر می رسد که شهروندی به برهان عبور از عزت خیابان دستخوش صدمات شدید یا مرگ شده است. کمبود پل های عابر پیاده درون رشت از زمانی که روگذرهای رفیع در خیابان های مخلوق و قدیمی رشت ساخته شدند، بیش از پیش احساس شد. اگرچه این افت از گذشته وجود داشت، ولی احداث روگذرهایی در خوش نویسی شریان های اصلی ولایت جهت شده است که عبور و مرور خودروها با سرعت بیشتری عمل و عبور عابران پیاده از جاه با صدمات جبران ناپذیری همچون فوت همراه شود.

یکی از شهروندان می گوید: گاهی در نحو های اصلی که خودروها به سرعت گذر می کنند بی قراری حاجت بوسیله پل عابر پیاده است و ما بابت همین نگرانیم. جلال رهنما» که در خیابان رشتیان مغازه دارد، ادامه می دهد: بعد از زیرگذر مثال رجایی به یک پل رهرو پیاده نیاز است. خودروها به سرعت از کوچکتر زیرگذر خارج می شوند. بخشی از سطر بلوار فنس کشی شده، اما داخل اینجا پل عابر پیاده حیات ندارد به همین دلیل عابر پیاده نمی داند از کجا گذر کند.

زهرا شباهنگ» حزن که مکتب فرزندش در محدوده خیابان معلم است، می گوید: داخل محدوده خیابان مثال قلی پور احتیاج به یک پل عابر پیاده است تا غلام و فرزندم بتوانیم از انتهای سرگل بوسیله طرف دیگر خیابان برویم، اما پلی بود ندارد و با دشوار مواجهیم. مدت زیادی باید منتظر بمانیم تا خودروها حرکتشان را آهسته کنند و بتوانیم رد شویم.

  علیرضا صادقی سرشت» هم که یکی از کسبه محدوده پل جانباران است، اقرار می کند: شهردار قبلی که آمد گفتند در خصوص پروژه ها اقدام می یواش. تا اینکه در حوالی قبل پل های مکانیزه تو جانبازان ابداع شد، اما حالا اغلب پل ها پله های برقی خرابی دارند و مردم با زحمت باید از پله ها ارتفاع بروند. حتی برخی پل ها بالابر داشتند که شنیدیم آنها هم خراب شده است. گاهی می آیند و تعمیر می کنند و هنوز ۲ روز نگذشته، مجدد متروک می شود. ما اینجا هستیم و مشاهده می کنیم که چقدر این مردم بوسیله سختی از پل های پل اهتزاز جانبازان پشته می روند.

محمد. ب» یکی از تاکسی داران رشت بی آرامی که درون خط جانبازان به سمت توشیبا فعالیت دارد، می گوید: لازم بود که شهرداری تعداد پل های عابر پیاده را بیشتر درنگ تا تصادفات کمتر شود. داخل همین محدوده تا توشیبا که شلوغ و پرتردد است، لااقل احتیاج به ۲ پل عابر پیاده وجود دارد. بچه دبیرستان ای ها از این محدوده عبور می کنند ولی برای خلق پل اقدام نمی شود. بی تعهدی پیمانکاران و نظارت ضعیف

اندام کانون ترافیک شورا درباره اهمیت سرعت انجام تو پیدایش پل های عابر پیاده به همشهری اعتراف می نرم: اهمیت احداث پل های عابر پیاده به دلیل ارتباط مستقیم این پل ها با جان و اشتی شهروندان در مناطق پرجمعیت است. به همین دلیل شورا ی ده باید نسبت به این بنیانی توجه بیشتری کند. رضا رسولی» می افزاید: شورای دهکده در اجرای پروژه ها تگذار است. ما موافق برنامه ریزی که کرده بودیم باید ۴۶ عابر پیاده خلق کردن می کردیم. پروژه پل های عابر پیاده با این کمال مطلوب نخست شد، اما به درستی پیش نرفت. تو واقع داخل انتخاب قوطی دقت نشد.

وی با رمز به این که بخاطر اجرای هر پروژه ای موانعی وجود دارد، امتداد می دهد: برای گمارش پل های عابر پیاده در پیاده روها شاکی حیات دارد. اگر بخاطر هر معارضی اینقدر با مشکل مواجه شویم، اصلا نمی توانیم پروژه ها را ایفا کنیم. منظور این است که پیمانکار باید این مسائل را حل یواش. این مسئول تصریح می کند: این که ابزارآلات پیدایش پل را پهلو خیابان وارسته کنیم هنر نیست، بلکه باید بوسیله تعهدات به درستی عمل شود. ضمن این که استراحت وجود پل ها از نظر ظاهری، جاده ای و میسر نباشند.

رسولی می افزاید: حتی فراخوان گذاشتیم و طرح برگزیده را هم برگزیدیم، ولی خروجی اجرای آن ساختن پل به ریختگی سهل و جاده ای بود. سوا تخلف درون نما، تماشایی نافرمانی درون تبلیغات محیطی هم بودیم، زیرا تبلیغات این پل ها باید ابعادی مدل داشته باشد اما داخل پل های انتصاب شده فضای تبلیغاتی مبصر تر از کمیت معیار است. بسیاری از آنها هنوز تحویل داده نشده اند، اما ۲ سال است که از فضای تبلیغاتی که دارند استفاده می کنند در حالی که امنیت زیر عرشه آن مطمئن نشده است. عضو محفل ترافیک شورا می گوید: مداومت می کنم ساخت پل های عابر پیاده و نظارت به خشکی امدن اجرای آنها بسیار ضعیف بوده است. شریک ضعیف مایه ها

تو خصوص تعداد پل های رهرو پیاده رشت، مدیر مطالعات ترافیک شهرداری بوسیله همشهری پیش روی می کند: در رشت ۳۶ پل آسمانی رهرو پیاده داریم که ۴۶ پل همچنین در حال اجرا و رفع شاکی صبر دارد. حسن هادی زاده» دنباله می دهد: نبود پیمانکاران متتخصص برای ساخت پل های عابر پیاده سبب شده که اجرای پل ها به تعویق بیفتد. علاوه پهلو این، شریک شدن ضعیف دستگاه هایی همچون مخابرات، شرکت برق و سرگین سبب شده که در اجرای بسترهای مناسب برای انتصاب پل ها، پیمانکاران با مشکلات عدیده ای روبه رو شوند و هزینه های هنگفتی به شهرداری تحمیل شود؛ داخل حالی که شهرداری با کمبود منابع مالی مواجه است. با تعویق داخل اجرای پل ها، مسئولیت احداث آنها از مناطق پنجگانه شهرداری محزون و بوسیله شهرداری مرکز منتقل شد. با تمرکز و بازرسی بیشتر به خشکی امدن روی عملکرد پیمانکاران این حوزه، شهرداری مرکز به متعاقب سرعت اغماض بوسیله قضیه احداث پل های رهرو پیاده است. آمار تصادفات

مهتر پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان اقرار می نرم: تصادفات جاده ای سوم عامل مرگ و میر در ناحیه است. در مملکت های شهری تصادفات منجر بوسیله متورم ۹ درصد افزودن یافته است. محمدرضا محمدی» با پافشاری کنار این که ۴۵ درصد از کل تصادفات مربوط به عابران پیاده است، می گوید: ۷۴ درصد از بی مو متوفیان رهرو پیاده ۴۵ تا ۸۵ سال دارند که باید به ته رنگ شکل و دیده شدن تو خیابان حزن توجه اختصاص ای شود.

شیائومی تاریخچه انتشار رسمی به روزرسانی MIUI 11 را اعلام کرد

سامسونگ و آزمایش اندروید 10 روی گلکسی نوت 9

گزارش میدانی از میدان خانه در شهرهای جدید | حباب مسکن تو اطراف تهران کوچک تر شد

پل ,پیاده ,های ,عابر ,ها ,رشت ,عابر پیاده ,پل های ,های عابر ,پل ها ,رهرو پیاده

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سفر با مریم طرح تدبیر مدارس ابتدایی 99-98 asbzarco کافه طلا روش سرمایه گذاری با سود خوب در بورس سهام موزیک جار حوزه علمیه جاجرم گروه فنی و مهندسی وی سنتر اموزش درامد های تضمینی موسسه ونوس | سایت مرکزی موسسه ونوس | ونوس کنکور